KONYA HADİM İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İlçemize Sözleşmeli Olarak Atanan Öğretmenlerden Göreve Başlaması İçin İstenen Belgeler

İlçemize Sözleşmeli Olarak Atanan Öğretmenlerden Göreve Başlaması İçin İstenen Belgeler

1-Diploma Fotokopisi veya Geçici Mezuniyet Belgesi ile varsa Formasyon Belgesi varsa Denklik Belgesi, varsa Ortaöğretim alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Belgesi varsa İlköğretim Sınıf Öğretmenliği Sertifikası(33 Kredilik) varsa İngilizce Öğretmenliği Sertifikası, Felsefe Bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belge vb. belgelerin fotokopileri (Asıllarının evrak teslimine gelirken yanınızda bulundurulması gerekmektedir.)

2- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet), (Biyometrik)

3- Mal bildirimi Formu  

4- Elektronik Başvuru Formu,(Tercih Formu)

5- Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden(devlet veya özel) alınacak sağlık kurulu raporu. 

6-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi(1 adet)

7-Güncel Tarihli Adli Sicil Kaydı(1 adet)

8-Banka Hesap Numarası (Yapı Kredi Bankası Konya Sanayi Şubesi)

9-Erkek Adaylar İçin Askerlik Durum Belgesi- Askerlik yapılmış ise terhis belgesi

10- Atanıp da askerde olan öğretmenler durumunu belirten askerlik görev belgesini dilekçe ile birlikte atandıkları ilçe milli eğitim müdürlerine göndermeleri gerekmektedir.

Armağanlar Mahallesi Alanya Caddesi, Kaymakamlık Binası Hadim/KONYA Posta Kodu 42830 - 3324181331

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.